Lid worden

Als betalend lid van Vereniging Yarden help je ons om ervoor te zorgen dat niemand bij vraagstukken rondom de dood alleen hoeft te staan. We zijn er waar en wanneer iemand ons nodig heeft. Om deze helpende hand mogelijk te maken en onze vrijwilligers te kunnen blijven opleiden en begeleiden, kunnen we jouw financiële hulp goed gebruiken.

Samen met onze vrijwilligers beantwoorden we vragen rondom de dood en bieden we nabestaanden een luisterend oor op momenten dat zij de steun het hardst nodig hebben. Of dat nu telefonisch, via de chat of in een persoonlijk gesprek bij iemand thuis is. We zijn er waar en wanneer iemand ons nodig heeft.

Om deze helpende hand mogelijk te maken en onze vrijwilligers te kunnen blijven opleiden en begeleiden, kunnen we jouw financiële hulp goed gebruiken. Wil je ons blijven steunen? Meld je dan aan als betalend lid van Vereniging Yarden. Een lidmaatschap kost €15,00 per jaar.

Ik wil lid worden

• Jouw gegevens