Jouw steun. Jouw wegwijzer.

Met jouw hulp helpen we anderen

Vereniging Yarden is een vereniging zonder winstoogmerk. Voor onze inkomsten zijn we grotendeels afhankelijk van losse donaties of contributies van onze leden. Help onze vereniging met een donatie of door je aan te melden als lid. Word partner van Vereniging Yarden of meld je aan als vrijwilliger. Met jouw steun hoeft niemand de dood alleen te verwerken.

Lid worden

Help onze vereniging door je aan te melden als lid. Als betalend lid van Vereniging Yarden help je ons om ervoor te zorgen dat niemand bij vraagstukken rondom de dood alleen hoeft te staan. We zijn er waar en wanneer iemand ons nodig heeft. Om deze helpende hand mogelijk te maken en onze vrijwilligers te kunnen blijven opleiden en begeleiden, kunnen we jouw financiële hulp goed gebruiken.

Wil je ons blijven steunen? Meld je dan aan als betalend lid van Vereniging Yarden.

Steun ons met een donatie

Onze vereniging biedt hulp aan iedereen die, in welke vorm dan ook, met de dood te maken krijgt. We zorgen er met onze vrijwilligers voor dat niemand de dood alleen hoeft te verwerken. Samen met de vrijwilligers van Vereniging Yarden beantwoorden we belangrijke vragen en bieden we op vele manieren steun om met rouw en verlies om te gaan.

Dit doen we onder andere op de volgende manieren:
• Persoonlijke gesprekken
• Online chatten over verlies
Onze vrijwilligers worden speciaal getraind om het gesprek over de dood te voeren en om nabestaanden de juiste hulp te kunnen bieden. Om hen hierin te begeleiden kunnen we jouw financiële hulp goed gebruiken.

Word vrijwilliger

De dood is onderdeel van ons leven en iedereen krijgt hier vroeg of laat mee te maken. Dat kunnen we niet voorkomen. Waar we wel voor kunnen zorgen is dat niemand de dood alleen hoeft te verwerken. Vrijwilligers van Vereniging Yarden zijn er voor mensen die een verlies te verwerken hebben.

Word partner

Het is onze missie om de dood bespreekbaar te maken er samen voor te zorgen dat niemand de dood alleen hoeft te verwerken. Om onze vrijwilligers op te leiden en te begeleiden en om de gesprekken met nabestaanden mogelijk te maken, is support en geld nodig. Wij zijn daarom op zoek naar bedrijven die een (strategisch) partnership met ons aan willen gaan.

Een partnership is altijd maatwerk. Samen gaan we op zoek hoe we elkaar kunnen versterken.
• Uw klanten kunnen wij helpen met emotionele nazorg na een overlijden
• Een partnership versterkt uw imago als organisatie die echt om mensen geeft
• Uw dienstverlening kunnen wij bij onze leden en donateurs onder de aandacht brengen

Interesse om partner te worden? Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek. U kunt ons mailen op ksc@vereniging-yarden.nl.