Steun ons met een donatie

Vereniging Yarden is een vereniging zonder winstoogmerk. Voor onze inkomsten zijn we grotendeels afhankelijk van losse donaties of contributies van onze leden.

Vereniging Yarden heeft ambitieuze plannen: de komende jaren willen we een voortrekkersrol gaan spelen in het in kaart brengen van de wensen en behoeften van nabestaanden. Samen met verschillende partners gaan we hen, met behulp van onze vrijwilligers en een nieuw digitaal platform, op een innovatieve en relevante manier ondersteunen bij het omgaan met dood en rouw. Zo willen we dat de dood in Nederland niet alleen méér gaat leven, maar ook een plek krijgt ín het leven. Die plannen werken we op dit moment verder uit. Binnenkort vertellen we je daar meer over!

Voor het uitrollen van onze plannen kunnen we jouw financiële hulp goed gebruiken. We waarderen het dan ook enorm wanneer je in de vorm van een (éénmalige) donatie een bijdrage levert aan onze missie!

Ik doneer